Horní menu

Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Akce školy - fotogalerie > Den s třídním učitelem 2

Den s třídním učitelem 2



Datum konání:
3.3.2025

První březnový týden začal společně stráveným dnem žáků s jejich třídním učitelem. Škála připravených aktivit třídních učitelů byla velice různorodá a zajímavá.

1. třída s paní učitelkou I. Maříkovou vytvářela strom dovedností a kamarádství, 2. třída s paní učitelkou H. Fišerovou se zaměřila na to, jak zvládnout své chování a vztahy ve třídě pomocí scének. 3. třída se společně s třídní učitelkou J. Vomáčkovou zabývala lidskými hodnotami, kde výstupem byl hrnek vděčnosti a společné uvaření horké čokolády s marshmallowem a ochutnání jablkového koláče od Elišky Petrželové. 4. třída s třídní učitelkou D. Panochovou probírali vzkazy ze schránky důvěry v rámci komunitního kruhu, 5. třída s paní učitelkou Z. Karbanovou se zaměřila na  sebehodnocení za předchozí půlrok.

V 6. třídě žáci vypracovávali postavy, do kterých vpisovali odpovědi na dané otázky, vybarvili a následně k sobě pospojovali na velkoformátový papír, kde hlavní myšlenkou bylo to, že i když každý je jiný, tak dohromady tvoří něco, co je spojuje.

7. třída s paní učitelkou K. Pechovou v úvodu hodiny zhlédli film Svoboda, osobní prostor a následně na to navázali aktivitou kooperace bez mluvení s nastavením osobní prostoru a finálním vytvoření tzv. dlaždic.

8. třída s paní učitelkou K. Mikešovou se zaměřila na hry na spolupráci a poznávání spolužáků a následně žáci vyráběli totemy.

9. třída s paní učitelkou H. Pincovou se zabývala komunikací a ohlédnutím se za svým působením na ZŠ.

V úvodu tohoto dne byl ve většině tříd vytvořen komunitní kruh, ve kterém probíhal společný brainstorming aktuální situace ve třídě.

Lidské hodnoty 3. třídy
Lidské hodnoty 3. třídy
Lidské hodnoty 3. třídy
Všichni zapadnou...
Všichni zapadnou...
Všichni zapadnou...; Pomocné ruce
Všichni zapadnou...; Pomocné ruce
5. třída a jejich sebehodnocení
5. třída a jejich sebehodnocení
5. třída a jejich sebehodnocení
5. třída a jejich sebehodnocení